Αρχειοθήκη ιστολογίου

Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Αγαπημένα του Μήνα Απριλίου...!!!



1. bioten Αναζωογονητικό γαλάκτωμα σώματος με Lime και Κυδώνι για κανονικό δέρμα.
Υπέροχη μυρωδιά.



2. Dalacin c. Εφαρμόζετε τοπικά στα σπυράκια και πραγματικά το αποτέλεσμα του είναι  φοβερό!

3. Planet Spa AVON indulgence. Ενυδατική προσώπου με Μεταλλικά Στοιχεία απο την Νεκρά Θάλασσα και χαβιάρι.

3. ΑVON colortrend Πούδρα translucent tan.

4. essence bronzing compact powder matt: love to be matt 02


5. Ρουζ από ESTEE LAUDER : peace nuance 421.


6. Παλέτα από Christian Dior ονομασία άγνωστη μου σβήστηκε. :( 

και έτσι γράφουνε εγώ χρησιμοποίησα της δύο πρώτες που είναι πιο ανοιχτές και έχουν τέλεια υφή πραγματικά...!!!


7. Κραγιόν από LOVIE πολύ αγαπημένο στο νούμερο 35.



8. Lipliner essence στην ονομασία CUTE PINK 07.




9. Eye Pencil από Beauty Line Cosmetics σε νούμερο 036 Blue.



9. Τελευταίο και καλύτερο αυτό το μέικ απ από μια εταιρία με επαγγελματικά καλλυντικά
ΘΕΑΝΩ ΤΖΑΜΠΑΖΗ ονομασία Grimas  :CAKE MAKE-UP B2.
Παρακάτω θα δείτε φωτογραφίες πως καλύπτει μια κοκκινίλα από κουνουπάκι και το μολύβι που έβαλα νωρίτερα.




Αυτά για το μήνα Απρίλιο ήταν τα αγαπημένα μου και αυτά που χρησιμοποίησα ποιο πολύ...!!!
Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με όλα ...!!!
Δοκιμάσατε κάτι από αυτά...???
Εσείς τι χρησιμοποιήσατε αυτό τον μήνα που πέρασε...???

22 σχόλια:

  1. AGAPW TA LIPSTICK THS ETAIRIAS LOVIE!!!!! KAI THELW KAI EGW NA DOKIMASW TO GALAKTWMA SWMATOS THS BIOTEN!!!! POLY WRAIO TO POST SOU FILIA POLLA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πολύ ωραίο αυτο το γαλάκτωμα μυρίζει πολύ καλοκαιρινή μυρωδιά όμως δεν έχει μεγάλη διάρκεια πάνω στο δέρμα αύτο είναι το κακό του...!!!
      ευχαριστώωω φιλάκια...!!! :)

      Διαγραφή
  2. ομορφο το ποστ σου εμενα αγαπημενη κρεμα σωματος απο την avon ειναι απο την σειρα planet spa αυτη στη μαυρη χρυση συσκευασια.
    εαν θες ριξε μια ματια και στη δικη μου σελιδα. . Για να τη δείτε, ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: http://nickysbeautystarlight.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναι κατάλαβα ποια λες...!!! δεν την έχω δοκιμάσει όμως...!!!
    θα ρίξω εννοείτε..!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. DALACIN! Με έχει σώσει πολλές φορές!
    Να και ένα βραβειάκι για εσένα στο ... vassoulafbi.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι πολύ που είναι και δικό σου αγαπημένο...!!! :)
      Σε ευχαριστώ πολύ... :))

      Διαγραφή
  5. ΆΝΝΑ χαίρομαι που σε βρίσκω και καλή αρχή σε αυτά που αγαπάς! Αν σου πω και γω τώρα για το dalacin...καλέ τι σούπερ είναι ? Εξαφανίζει το σπιράκι σε χρόνο dt! Nα πω όμως και για το κραγιον! Αγαπώ το φούξια στα χείλη! Αναμένουμε τα κάλυτερα του επόμενου μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε υπέρ ευχαριστώ...!!!
      Πολύ χαίρομαι που συμφωνούμε για αυτό το προιόν...!!!
      Και εγώ που είχα κόλλημα με τα κόκκινα τώρα τελευταία με έχει πιάσει τρέλα με τα φούξ κραγιόν...!!! :)

      Διαγραφή
  6. Ομορφα προιόντα! μ'αρέσει πολύ η απόχρωση του κραγιον..και με το Νταλασιν πφφφ..το χρησιμοποιώ καθημερινα!!! Ακολουθώ το blog σου αν θε κανε μια επίσκεψη και από το δικό μου, thanx!
    www.allurelab.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε πολλές που βρήκαμε την υγειά μας με το νταλασίν...!!!
      Είναι τρέλα το χρωματάκι...!!! :)
      Εννοείτε πως θα σε επισκεφτώ αμέσως...!!! :)

      Διαγραφή
  7. KAlispera!!! >> exeis vraveiaki >> http://beautyandmore-christina.blogspot.gr/2013/05/one-lovely-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το dalacin το χρησιμοποιώ και γω για χρόνια τώρα! Είναι πραγματικά πολύ καλό! :)
    Φιλιά πολλά από http://efilovesbeauty.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μόλις σε ανακάλυψα..Πολύ ωραίο το blog σου..Αν θες ρίξε και εσύ μια ματιά στο δικό μου
    alldaybeautiful.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου Αννα...Εχεις κερδισει ενα βραβειο απο μενα! Μπορεις να το δεις εδω: http://melinadale.blogspot.gr/2013/05/one-lovely-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. sou stelnw ena vraveio gia to blog sou!! :)
    http://gingerellasstories.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. την κρεμα της Bioten την αγαπω απλα...to dalacin το εβαζα και εγω και μετα το σταματησα γιατι σταματησε να μου κανει δουλεια..
    δες αν θες και το μπλογκ μου ειμαι καινουρια
    Mybeautymap.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια ε...? Οχι σε εμένα κάνει πολύ καλά την δουλειά του :) πάω αμέσως στο blog σου...!!! :)

      Διαγραφή